zondag 15 maart 2020

Maandag 16 maart en volgende....

Beste leerlingen

Morgen hoop ik zo weinig mogelijk leerlingen te mogen verwelkomen op onze school. Zoals je in de media al wel kon zien, horen, lezen moet het ergste nog komen. We zullen ons nog geregeld aan nieuwe maatregelen mogen verwachten. Op dit moment worden de lessen opgeschort, maar wij gaan toch niet stil blijven zitten.

Planning voor morgen:

-Ik ben aanwezig op school en bekijk hoe onze school er voor staat.
-Ik communiceer enkel via Smartschool.
-Ik zal taken en opdrachten klaar zetten voor die dag.
-We proberen Smartschool Live eens uit zodat ik een extra woordje uitleg kan geven bij sommige taken.


-We sturen enkel noodzakelijke berichten!!!


Tot morgen. Virtueel welteverstaan.



Meer info over Smartschool Live komt nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten